Sova kan man göra...

... när man blir gammal. Telefonerna var på ljudlöst och larmet ställt på halv nio. Victor hade sovmorgon och jag började tolv. Allt var som gjort för att kunna sova till halv nio om inte - MAMMA - VÄLLING!!!

Kvart över sju var mitt lilla hjärta vaken. Han som sovit till åtta varenda dag den sista veckan om man inte väckt honom. Men när jag får sova - då vaknar den lilla busungen.

Lämnade Oliver på dagis vid halv nio. Sen gick jag hem och proppade mig mätt av te, rostade mackor med aprikosmarmelad och fil & cornflakes. Sen sov jag gott tills klockan kvart över elva.

Dagen på Maxi gick fort. Inte så mycket kunder men det flöt på. Eftersom Jonas gick med dubbelt passade jag på att göra lite saker som jag aldrig hinner annars. Mailade lite och böt några lysrör.

Hemma var det Bajen på tv och det slutade ju inte så bra.

Efter matchen badade jag Oliver. Sen var han inne hos Victor innan han kom ut med honom och sa godnatt. Sen gick Victor och nattade sin lillebror och låg med honom tills han somnade. Man blir så glad när han gör så utan att man har sagt någonting. Min älskade stora kille.

Sen har kvällen tillbringats som den brukar - Danny framför en dator och jag framför en annan. Ska gå och lägga mig nu. Jobb imorgon 10 - 18.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0