19 oktober 2008

Hittade en bild på mig och Vera igår på Sanna Lindqvists facebooksida. Personalfest med Halloweentema ute på Söderby Golf. Två riktiga skönheter!




Skrivet av: Ewa

Usch din näsa påminner mig om ngt jag sett ngn gång!

Ser faktiskt lite äckligt ut....

Tycker mer om dig då du ser ut som du brukar

Kram o Suss gott

Ewa

2010-11-01 @ 21:25:44
Skrivet av: Maria

Ha ha... Du passar ju i svart läppstift!!! Inte alla som gör...!!

2010-11-01 @ 22:12:45
URL: http://marythebean.blogg.se/
Skrivet av: becca

Hittade du också de där bilderna igen, jag hitta dem också igen! Så vi såg ut tänk att dte bara är två år sedan!

Akta så inte vera ser den bilden tor hon komemr bli sur om hon ser att du har den här!!! =)

2010-11-02 @ 00:10:17

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0