Adventsmys

Blev en jättetrevlig Adventsfika med först glögg och Ädelostcheesecake och senare fika med kakor, puddingar och godis. Ungarna lekte jättebra och vi vuxna satt och snackade.

Klockan halv fem stod vi alla och tittade mot slottet. UNT:s årliga fyrverkeri som vi kunde njuta på första parkett. Roligast var fyrverkerierna som gjorde hjärtan. Det hade ingen av oss någonsin sett förut.

En trevlig eftermiddag som jag tror att jag ska göra till tradition!


Skrivet av: Ewa

Tack kära Fredrica för en trevlig em!

Chesekakan var min favorit! Så god!

Har inget emot om du gör detta till en tradition, tror fler skulle uppskatta det!

Tack o Godnatt

Kram

2010-11-28 @ 21:59:20

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0