Borrlövsta i mörker

Efter trippen till IKEA var jag så slut att jag behövde ta igen mig en stund. Ställde klockan på tre och somnade bums. Tre kvart senare var jag uppe igen och riktigt pigg. En powernapp är kanon!

Jag, Danny och Oliver tog en snabbis ut till landet. Jag skulle plantera lökar och Danny ville foga och måla runt dörren. Dessutom skulle Danny hämta sågen så att han kan börja bygga in lufttrumman i skrubben.Vi var ute vid fyra och det började snabbt att skymma. Halv fem var det mörkt.

Vi gjorde i alla fall det vi skulle och jag hann även med att kratta lite löv. Skönt att få bort dem redan nu så slipper man fixa i vår. Det är dock sjukt mycket löv på tomten så att det blir att ta en heldag i Borrlövsta för att bli kvitt dem. Men jag krattar gärna för jag tycker att det är roligt.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0