Daisy, Puma & Code

Jag har två parfymflaskor i skåpet och båda är tomma. Min älskade Daisy av Marc Jacobs och Puma. Puman är bra - luktar gott och är billig. Man kan t.o.m köpa den på Maxi.

Sen i somras går jag och längtar efter att få en Armani Code. Maria på jobbet har en och hon luktar så himla gott. Jag brukar gå in på Åhlens när jag är på Gränby Centrum och ta några gratis sprut. Parfymen kostar nästan 800 kronor så jag kommer inte köpa den själv.

Så kära tomten - om du har en fet plånbok...






Jag har dock en parfym - Boss "Orange" i badrumsskåpet. Jag fick den av min kära svägerska Charlotte men den känns inte riktigt som jag. Om det är någon som gillar den eller använder den - säg till så kan du få den!









Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0