Första advent

Har fortsatt att fixa här på morgonen. Chokladpuddingen är klar, mandeln är skållad och Saffranskakan doftar ljuvligt.

Nu ska jag ta tag i alla rummen och fräscha upp. Sen ila ner i förrådet och plocka upp lite ljusstakar. Efter det blir det dusch och en snabbis till affären. Ska även borras upp lite krokar då jag äntligen lånade borren av Pelle igår.

Klockan ett kommer gästerna och jag känner att jag är liiiiiiiiite jäktad!


Skrivet av: Camilla R

Tack för idag, ni hade gjort det jättetrevligt och mysigt :)! Nu hoppas vi att vi slipper magsjukan, hörde att Kevin hade haft det igår ;)! Kram

Skrivet av: Freddis

Han kräktes i fredagsnatt och ingen rännskita. Vi andra mår bra så det är nog inte någon fara. Det var trevligt att ni kom och vi borde ses oftare men man tar sig ju aldrig tid. :)

2010-11-28 @ 20:48:01

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0