Fredagen...

 ...bara försvann - precis som alla andra dagar.

Jobbade 9 - 15 men stannade kvar till halv fyra för att fixa med lite papper. Sen gick jag ett snabbt varv inne på Maxi och inhandlade senaste numret av Jeanne D´arc Living som ska pryda vardagsrumsbordet och en vit julstjärna (blomma) som ska stå på köksbordet.

Hämtade upp alla killar och sen drog vi till Gränby. Vi kollade in i lite affärer och handlade lite mat. Sen drog vi hem för att äta. Eftersom alla var så hungriga och tiden dragit iväg blev det fryspizza. Själv så åt jag toasts innehållandes banan och ost - mums!

Började plocka fram lite ljusstakar och andra jultillbehör. Imorgon ska jag sätta upp julgardinerna och gå ner i förrådet för att hämta upp resterande julsaker.

Imorgon eftermiddag är det jul hemma hos oss!

Avslutade kvällen i soffan framför Idol.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0