Ingvar vs mig 1 - 0

Kvart över nio var Susanne här med ungarna. Sen promenerade vi alla till IKEA för att intaga lite morgonmål. Den här veckan bjuder Ingvar Kamprad alla med IKEA Family kort på frulle. Danny ville ha lite extra i form av bacon, äggröra och Youghurt. För oss fyra betalade vi då den nätta summan av tjugo kronor.

Ingvar vann endå för det slutade med att jag handlade 2 paket med luktljus, ett paket med fem ljus i olika storlekar, tre paket med förvaringslådor samt en riktigt smart grej som man använder till skrivbordet. För att slippa alla sladdar så borrar man hål i skrivbordet. Sen sätter man i denna grej och vips så har man ett fint skrivbord med hål i utan att det syns. Hänger ni med?

1-0 till Ingvar! Imorgon blir det kanske frulle igen utan en kasse med hem. Lär inte få med mig någon stor kille heller. När han gick för att äta frukost i morse visste han inte att det skulle ta fyra timmar innan han fick komma hem igen...
 
Glömde! Vi köpte jättegoda pepparkakor också i "matshoppen". Kostade 20 pix och de smakade lovely!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0