En dag i Järfälla

Vilken härlig dag det blev trots att Susanne och Pelle fick hoppa av pga att Gurra var sjuk. Som tur var ringde Casper i morse och ville följa med så Victor fick sällskap endå.

Vi droppade killarna i Kista vid ett och drog sen till IKEA i Barkarby. Började med en lunch tillsammans med hundratals andra. Oliver beställde köttbullar för 16:- och jag och Danny tog dagens lunch för 45:-. Sen satt vi vid bordet och gjorde om lite så att jag fick en portion pommes med bea och grönsaksröra och Danny en portion pommes med två grisbitar. Tack Ingvar för att du gör så att vi har råd att äta ute ofta - hahahah!

Efter IKEA promenerade vi över till Outlet området. Inte mycket folk där och det kändes nästan lite öde. Vi gick i alla fall runt i affärerna och jag fyndade en hel del. Kom på mig själv när vi lämnade sista butiken att jag inte tittat på någonting till mig själv. Fast det är så himla mycket roligare att handla till killarna.

Efter sista butiken på outleten drog vi till Jakobsbergs centrum. Detta centrum måste vara en av de skabbigaste i Sverige. Gammalt och nergått och inredningen är typ 70-tal. Finns i alla fall en och annan bra affär att strosa i. Gjorde värsta fyndet inne på Team Sportia. Kevin fick ett par Puma dojjor för 250:- och Victor ett par Puma grusfotbollsskor för 150:- Galet billigt!

Vi skulle möta upp killarna i Kista kvart i sju så vi stannade på vägen och tog en fika på Mc Donald´s. Perfekt att ladda med en kaffe så att man orkade köra hem.

Två mycket nöjda killar mötte upp oss med pappershockey hjälmar på huvudet och varsin kasse fulla med planscher, godis, presentkort och annat kul. En lyckad dag för dem trots att Victor inte var helt kry. När han kom hem gick han och lade sig med feber och huvudvärk.

Här har ni dagens shopping i bilder:

 

2 Stycken Quiksilver tröjor till Oliver - så coola!

 

En Quiksilver hoddie och ett par Puma dojjor till Kevin.

 

Till Victor: 2 Quiksilver t-shirts, en wesc t-shirt, 1 par Frank Dandy kallingar och ett par Puma grusfotbollsskor.



Detta är vad jag fick...






Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0