En ledig dag

Innebar idag att alarmet ljöd klockan sju istället för klockan sex. Vilket man i alla fall får se som en liten sovmorgon.

Nu har jag varit och lämnat ungarna på skola / dagis och har även hunnit ner i tvättstugan och lassat in två maskiner med tvätt.

Ska sätta mig och ringa runt och fixa lite tider hit och dit, beställa mina mediciner, ringa om Victors cykel samt ta tag i de underbara räkningarna.

Sen bär det av ut för återlämning av en lampa på IKEA och en mössa på Jack and Jones.

När detta är fixat är väl klockan omkring tre och då är det dags för föräldramöte på Olivers dagis. Hade det inte varit möte hade han fått vara hemma med mig idag men nu kändes det lättare att göra så här.

Sen hem och fixa mat.

Jag är i alla fall ledig idag - HAHAHHA!




Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0