God morgon!



Oliver vaknade med glädje klockan kvart i sex imorse - mamma jag vill gå upp och leka!

Jag sa åt honom att han skulle tända lampan som jag satt upp åt honom igår medans han sov. Han blev jätteglad. - Mamma, nu har jag ett eget rum! Jag vände på sängen igår och drog hyllan närmare våra sängar. Sen fick han in ett sängbord som han kunde ha korgen med böcker på. Fick även upp "grodan" från IKEA, den som man kan förvara grejor i. Nu är det i alla fall på väg att bli ett "eget" rum. Ska köpa nya garderober och flytta dem till bakom vår dörr - det funkar om vi köper skjutdörrar. Sen kan han ha ett skrivbord och hyllor där de stått nu.

Idag är det jobb mellan 12 - 20. Jag känner mig sjukt sliten och trött. När ungarna dragit iväg till skola och dagis ska jag lägga mig och sova i några timmar.

Nu blir det nykokta ägg - kuckilikuuuuuuuuuuuuuuuh!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0