Då var det dax!



Idag var det invägning på Viktväktarna på jobbet. I sexton veckor framöver ska vi kämpa som attans. Fjorton halvfeta kossor och en tjur...

När vi släpps ut på grönbete i slutet av januari är vi i form för gamla jeans som stramar och tröjor som är väl tighta.

Min invägningsvikt blev 68,1 och det var som väntat. Nu väntas en viktminskning på i första hand 3 kg. Då får man en guldstjärna. Kan tyckas larvigt men just då när man får den inklistrad i boken - då jävlar är man stolt! Vi skulle inte sätta någon målvikt idag men jag är redan inställd på att gå ner till 60 Kg.

Jag önskar slippa kommentarer som typ - du är fin som du är - du är inte tjock - sluta larva dig och dyl.  Jag vet själv vad jag vill och vad jag ska väga för att må bra och komma i mina kläder. Detta är kilon som smygit sig på efter graviditet och lathet. Bättre att ta tag i dem nu än när det är 20kg för mycket.

Återkommer varje måndag efter vägning med hur veckan har gått. Mest för att peppa mig själv till ett bra resultat.

Tjoflöjt!


Skrivet av: Veronica

Lycka till!! Det kommer att gå superbra, med din vilja klarar du allt!

2010-09-21 @ 20:50:17
Skrivet av: Ewa

Lycka till!

2010-09-22 @ 17:14:58
Skrivet av: Carro

du klarar det, värre e det på min front idag...

2010-09-22 @ 20:11:34
URL: http://carottensviktbikt.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Tack! Den här gången är jag taggad och jag ska fan lyckas med mina kilon!!!

2010-09-23 @ 00:46:39

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0