Jag har gjort det igen...

Dödat en telefon.


Kevins telefon försvann för ett tag sen och vi har letat överallt. I torsdags när jag plockade ur tvätten ur tvättmaskinen låg den där. Nyttvättad.

Eftersom man inte ska prova och starta dem när de är blöta plockade vi isär den och lade den på ett varmt ställe för att torka. Kevins laddare var hemma hos Camilla så vi har inte kunnat prova den förräns idag.

Tog nyss det stora beslutet. Höll andan och pluggade in sladden i hopp om ett under. Men nej - det blev inget under. Telefonen är svart, borta, DÖD!!!

Kan bara konstatera att en NOKIA inte klarar av en tvätt men att en ERIKSSON klarar i alla fall av två innan de dör.

AMEN

Skrivet av: Ewa

du har aldrig funderat på att gå igenom fickor innan tvätt?

Men vad är en telefon eg., det kunde varit något mkt värre!

Som tex......

2010-09-14 @ 16:44:15
Skrivet av: Camilla.B

Men nej!!!! sparde ni sim-kortet el behövs det nytt också??? Grrrrrrrrr!!!!

2010-09-14 @ 20:00:05
Skrivet av: Freddis

Trött arbetande småbarnsmor orkar inte gå igenom alla fickor vid tvätt. (även om hon borde)



Kevin får ta min telefon med sitt sim-kort som jag självklart inte har slängt. Telefonen finns också kvar.

2010-09-14 @ 20:27:40
Skrivet av: Ewa

Men Ica, vi fixar en telefon till honom. Han behöver faktiskt en värstingtelefon. Tänk om det varit ungarna kvar i byxorna?

Då hade det varit för....ligt!

Nej en telefon kan lätt fixas, inte hela världen ju!

Och funkar inte simkortet så fixar vi ett nytt.

Dont worry be happy.....

Kram

2010-09-14 @ 21:47:36
Skrivet av: Ewa

menade naturligtvis att han INTE behöver en värstingtel....

2010-09-14 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0