♥ Lemoncurd ♥


Detta inlägg kommer bli någon form av bikt. En sorts sätt att säga förlåt - jag har syndat...

Jag har verkligen lagt ner möda på att äta riktig mat både till lunch och middag i två veckors tid. Jag har varit jätteduktig! Men idag var det inte mycket som hamnade imagen som var mat.


DAGENS MENY:

Frukost - inget alls 

Lunch - Stort glas med kaffe och tre rostade mackor med smör och lemon Curd

Mellanmål - Stort glas med kaffe och två orostade mackor med lemon Curd

Middag el likn - Stort glas kaffe med äppelpaj och vispad grädde

Extras - tre små nykokta färskpotatisar - typ tio nachos chips med tomatsås och ost och en klick gräddfil.


Tror nog att jag fått med det mesta från kostcirkeln - HAHAH

Imorgon är jag dock back in business och ska sköta mig prickfritt. Målet är ett kg den här veckan. Ska nås med stegräknare, mat och massor med vatten. Ska totalt ignorera den där jävla burken med lemon curd som står i lunchrummet. Må den som tog dit den brinna i helvetet! (hihi)

Skrivet av: Carro

haha, det är underbart att få bikta av sig. allt känns mycket bättre efteråt eller hur? som om det aldrig har hänt. käka din lemonkurd tycker jag! det kan bli din lyx i vardagen. <3

2010-09-06 @ 06:08:40
URL: http://carottensviktbikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0