Lördag 4 septemer

Härlig dag i infon med mina älskade arbetskamrater. Underbart att jobba lördag morgon. Inga extra pengar och man sabbar helgen men klimatet i spelhålan är på topp. Finns inget pass som är roligare att köra en just lördag öppning.

När jag kom hem gick hela familjen till Årstahallen och köpte lite fikabröd. Sen gick vi upp till 4H på utflykt. Gaphalsaran ville inte prata med oss men getterna var desto pratsammare. Försökte lura i Oliver att hästarna var kossor men han gav sig inte. Mamma - det är hästar!!!

Vid halv sju kom Emil och vi käkade tacos som vanligt. Det har blivit lite av tradition att äta det när han kommer. Fast egentligen är det bara slumpen.

Imorgon börjar jag jobba halv tio så jag ska strax hoppa isäng. Snoren har inte gett med sig. Det halsonda är däremot borta men jag har fått hosta istället. Har en härligt hes Rod Stewart röst.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0