Näe nu é bananerna svarta!

Tänk att en artikel på  UNT:s nättidning om att Coop i Stenhagen öppnade idag kunde leda till anklagelser om rasism. En av lockvarorna var bananer och det gjorde att någon invandrare kände sig påhoppad. Vadå, som om inte vi svenskar käkar bananer? Så nu är vi rasister om vi annonserar om billiga bananer - fan sjukt!!!

Kolla in kommentarerna på UNT - skratta eller gråt!!!

Unt

Skrivet av: Ewa

Hmmm har du ngn gång sett en svensk äta en svart banan?

Nej, vi äter färsk frukt!

Jag äter inte ens bananer. smakar blääää....torrt på ngt sätt tycker jag.

Tacka vet jag en härlig blodig saftig biff! Och sen ngn god "äcklig" sås till.... svart eller vit spelar ingen roll.....

2010-09-24 @ 00:58:54

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0