På den första morgonen...

... sitter jag framför datorn med havregrynsgröt, lågkalori sylt och minimjölk.

För er som inte är insatta i viktväktarna kan jag berätta att man får ett visst antal points att äta varje dag. Man får äta av allt men så klart inte alltid så mycket. Alla livsmedel är indelade i olika pointspoäng. Så vill man ha en chipspåse går det bra men då har man kanske inte så mycket kvar sen att äta för resten av dagen.

Jag får äta 29 points om dagen och nu när jag ätit upp min frukost har jag brännt 5 points. Dessutom har jag fått en veckobonus på 35 points som man kan använda ifall suget sätter in...

Nu väntar Maxi - ha en bra dag alla!

Skrivet av: Ewa

Lycka till!

Du fixar det, med din envishet så kommer du långt!

Kram

2010-09-21 @ 07:07:06

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0