Plockat svamp

Efter jobbet drog vi iväg ut till svärmor för att käka en försenad födelsedagsmiddag. Egentligen fyllde hon år i onsdags men då var vi fullt uppbokade med annat.

Som vanligt fanns det en drös med maträtter på bordet. Kallrökt fisk av något slag med en kanongod sås, en squash gratäng och massor med kött till de köttätande. Jag åt mer än jag behövde kan jag säga.

Efter maten var jag sugen på att ta en runda i skogen. Vi lämnade kvar ungarna och drog iväg. Det började att skymma så det var ganska svårt att se. Vi hittade dock både gulingar och trattisar.

När vi kom hem plockade jag lite med disk och tvätt. När jag nattade Oliver kom Danny in och lade sig för natten. Kevin sover hos farmor och Victor spelar dataspel. Jag lyssnade lite på valdebatten på tv. Ska göra det där testet nu på nätet för att se var jag står...

Imorgon blir det Borrlövsta. Plocka undan sommarmöblerna och tömma pottipottin.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0