Skön dag med nära & kära

Efter en mysig morgon med lugn och ro, uppläggning av byxor och diverse andra sysslor bestämde vi oss för att gå till 4H. Vi stannade till på Årstagården för att lägga våra röster. Jag röstade på XXXXX och det kändes bra!

När vi cyklade förbi mamma stannade vi till. Det slutade med att mamma och Sonja också följde med upp till 4H. I hagen på 4H hittade vi ett dött får. Det låg där på marken och runt om gick hennes kompisar och Bäade. Någon gick fram ibland och luktade. Lite sorgligt.

Vi blev kvar hos mamma på kaffe och äppelpaj. Sen kom Tompa med sina ungar och strax efter Robban och Charlotte. Helt plötsligt var det fullt hus. Vi vuxna satt runt köksbordet och ungarna sprang runt och lekte. Vi blev kvar på middag också.

Hemma igen sydde jag mina gardiner som jag köpte förra veckan på Thuns. Nu har jag precis satt upp dem och det blev jättefint. Resten av kvällen ska tillbringas framför tv:n och kolla valvakan.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0