Victor 14 år.

Efter en dag i stressandets tecken blev det då äntligen kväll. Innan denna kväll kom hade jag stressat runt sen sju i morse. Uppvaktning av Victor, lämning på dagis, snabbis till Thuns, bakning, städning, hämtning på dagis...

Först kom Lisa - Victors Gudmor - med Ossian och Loar. Strax därefter dök Ewa och Tomas upp. Ytterligare lite senare kom även mamma. Vi högg in på fika och strax efter kom pappa, Börje och Tomas med familj.

Victor var riktigt nöjd med alla kuvert med pengar och sängen han ska få av mormor och morfar. Imorgon ska Danny köa för att köpa en av presenterna som han fick av oss. Det släpps klockan tio på Elgiganten och kostar nästan 500:- mindre än på Game.

Tack alla för en trevlig kväll!


Skrivet av: Ewa

Tack för gott fika o ja jag åt inte all tårta, men smakade lite + ½ negerboll och de var goda. Men som sagt lite räcker för mig.

Låter bra att Victor är nöjd. Så svårt att hitta på ngt till en 14 åring. Det bär mig eg emot att ge pengar men Victor har visat sig vara en förståndig kille som KAN spara.

Ge Födelsedagsbarnet en godnatt kram från Ewa

2010-09-13 @ 22:53:38
Skrivet av: Freddis

Ja inte är det lätt inte med presenter - speciellt inte när de inte önskar sig någonting. Han fick pengar av oss också eftersom Rockband tre som han ville ha inte släpps förrän i december. Så vår julklapp till honom är redan fixad i alla fall. Och ja - nog är han duktig på att hålla i pengarna allt. Vi ska ner sen och sätta in alla på hans konto.



Vad ska vi hitta på till dig då? Vad önskar sig farmor på födelsedagen? Ses på fredag! Kram Ica

2010-09-14 @ 08:57:34
Skrivet av: Ewa

Farmor önskar sig friska barn o barnbarn o en frisk Mamma till alla barnen! Jag har redan allt som du vet och gamlingar är väl inget att fira.

Sov Gott Hela familjen!

Kram från Farmor Ewa

2010-09-14 @ 21:17:57

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0