Ensam mamma.

Min numera hårt arbetande sambo tog beslutet att sova över på sin arbetsplats inatt. Efter att ha jobbat 8-22 idag och med vetskap om att man har samma långa pass i morgon kan jag mycket väl förstå honom. Att mellan dessa pass dessutom sitta och åka buss åt båda riktningar i över en timme - näe, sov över pöjk!

Jag ska strax hoppa i säng jag med. Alla killarna sover redan - utmattade efter en hel dag med mormor, scouter och rugbyträning.

Ser fram emot helgen och vad vi ska hitta på att göra tillsammans. Imorgon blir det mest mys med killarna men på lördag och söndag kan vi göra något tillsammans allihopa. Ber vädergudarna om kanonväder och värme!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0