Familjen huvudvärk.

Danny vaknade klockan fyra av att han hade huvudvärk. Sen låg han vaken och blev kissnödig klockan sex. Stackars pojke vågade inte gå upp och kissa för han ville inte väcka Oliver så att jag skulle vakna.

Jag vaknade klockan sju av min kära son. Huvudet sprängde och jag var tvungen att ta två treo.

Väckte Victor klockan kvart i nio eftersom han skulle på träning halv tio. Han hade ont i huvudet och tog två Treo. Tyvärr så gick det inte över och han ligger nu och sover.

Den fjärde killen har definitivt inte huvudvärk. Det sjungs sjörövar Fabbe och leks med glädje.





                             (Jag tyckte att det var väldigt viktigt att tala om vilken ädel sambo jag har som inte går upp och kissar för att jag ska få sova. Själv så tror jag det var lathet...)


Skrivet av: Ewa

Nämen Fredrica, jag tror absolut att det var ren omtanke för att du skulle få sova :)

2011-04-09 @ 15:26:45

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0