Fullt ös!

Dagen försvann i ett rasande tempo men vad jag hunnit med mycket idag!

Man kan dock lätt konstatera att begreppet "Det blir aldrig som man tänkt sig" stämmer in på mina dagar väldigt ofta. Ibland blir det sämre men oftast blir det bättre.

Till en början skulle jag, Kevin och Oliver åka med mamma och pappa till Stockholm. Danny jobbade och Victor var trött efter rugby träningen. Sen ringde en kompis till Kevin och ville leka. Vi körde upp Kevin till kompisen i Ulleråker och skulle precis åka mot Stockholm när Robban ringde. Han hade punktering och behövde snabbt ta sig till Nickis med ungarna.

Pappa lämnade mig och mamma på stan och drog vidare med Oliver. Mamma och jag gick i några affärer innan pappa var tillbaka på stan och tog upp oss. Vi dumpade dock tanken på Stockholm och drog till Boländerna i stället. Doppresenter och födelsedagspresenter skulle inhandlas. Innan vi var klara han vi även med en tripp till Gränby centrum.

Vi plockade upp Victor och sen drog vi hem till mamma och fikade. Jag somnade som vanligt på soffan och sov väl en timme.

Halv sju var vi i Ulleråker igen och hämtade Kevin. Pappa och mamma skjutsade oss eftersom min bil inte vill starta. Sen hem igen och gjorde pizza.

Efter maten var det dags för tvätt. Jag körde fyra proppade maskiner och nu är tvättkorgen tom. Känns så himla skönt att allt är rent.

Nu blir det sängen och sussa sött. Imorgon klockan halv tolv ska vi vara i Bälinge kyrka på Williams dop. Natti, natti.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0