Inget särskilt hände men...

...man kan väl avsluta dagen med att säga att den varit bra.

På jobbet var det mycket skratt och bus. Tänk vad roligt man kan ha det när man ligger på en sju årings nivå. Niclas, jag och Jenny vi hade verkligen låg humor idag.

Roligast idag var när det kom en kille med en grill och sa att han ville lämna tillbaka den. Jag såg att han inte öppnat förpackningen men kunde inte hålla mig:

- Är det för att inte maten blev tillräckligt god? frågade jag.

Han såg ut som ett levande frågetecken och bara gapade. Stackarn, han visste inte vad han skulle svara. Jag började garva och sa att jag bara skämtade med honom.

Hahha, jag gick och garva i en timme efteråt när jag tänkte på den händelsen.

Hemma var det lugnt. Ingen matlagning då vi åt rester från i måndags. När Kevin var på Scouterna tog jag och Oliver en cykeltur. Hamnade hos pappa då jag skulle passa på att fota bilen så att jag kan lägga ut en annons på Blocket. Blev även en kopp kaffe och en powernap på soffan.

Danny sover kvar på jobbet i natt med men imorgon eftermiddag träffs vi igen. Då ska vi ut och handla som resten av Uppsalas befolkning.

Natti,natti!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0