Man borde gå och lägga sig...

... men det är så underbart skönt att sitta och drälla framför datorn när allt är tyst runt omkring. Det enda som hörs är tangenternas knäppningar när man skriver och en och annan snarkning från ungarnas rum. Undrar förövrigt om det finns ljudlösa tangentbord?

Alla tre killarna sover och Danny jobbar natt. Jag har fördrivit tiden sen jag kom hem vid halv åtta med att glädjas åt killarna när de letade efter sina försenade påskägg (Jo, de var klara redan för en vecka sen men det tar tid att gömma dem...), tittat på Greys, gjort en och annan måste syssla och sist men inte minst - betalat de förbannade räkningarna!

Imorgon jobbar jag halv tio - halv fyra, fan va nice!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0