Måndag 18:e

Kan säga att timmarna på jobbet bara försvann. Strul hit och dit med skrivare som inte fungerade, returordrar som skulle komma någon dag senare, kunder med konstiga frågor mm.

Med en något kortare lunchrast och ett tempo i hundraåttio fick jag i allafall ihop det som skulle fixas. Tidningarna kom på plats i tid och jag fick undan allt. Lite rapportering och efterpackning återstår dock imorgon.

Jag mötte Ewa vid dörren och tog Oliver. De hade varit och skjutsat Danny till jobbet. När Kevin åkte till sin mamma vid fem gick jag och Victor till mormor. Oliver - ja, han cyklade för fullt utan stödhjul. Måste säga att han är otroligt duktig.

Vi åt middag, fikade och slappade i solen. Oliver var ute på tomten och lekte med vatten. Härliga vår!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0