Nu är lördagen slut...

... och söndagen har börjat.

Har jobbat stängning ikväll - andra stängningspasset sen i somras - men det var helt ok. Jag hade inte ens gjort mig besväret att försöka byta bort det. En gång = ingen gång...

Näe, det var faktiskt skönt. Jag plockade och grejade och kvällen rann iväg. Jag avslutade dagen med att städa i tidningshyllan och stämplade ut 22:30 - precis enligt schemat.

När jag kom hem och skulle flytta Oliver från soffan till hans säng så märkte jag att han var jättevarm - het! Danny hade inte märkt något förutom att han var lite kinkig när de gick hem från mamma en timme tidigare. Han hade bara antagit att det berodde på att ungen cyklade och att klockan var sen.

Jag tog tempen och han hade 38,7. Jag gav Oliver en supp och sen satt jag med honom vid sängen länge. Han verkar ha ont i munnen också men jag vet inte riktigt. Vi får se imorgon hur han mår.

Nu ska jag ta natter. Klockan ringer åtta i morgonbitt om ingen annan väcker mig innan. Natti, natti.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0