whoooooooooiiii - så var den dagen slut!

Lämnade ungarna på dagis klockan sju i morse och drog vidare till Maxi. Mycket kunder trots att det varit tokmycket hela helgen. Nu ska det laddas för Valborg!

Jag gjorde tidningarna med hjälp av Linda och det var skönt att slippa göra allt själv. Normalt så brukar jag ju envisas med att klara det själv men idag hade jag ingen ork. Allt jobb i Påsk och min "halsfluss" sänkte mig.

Imorgon har jag tagit ett extrapas (ja, jag tänkte inte på att jag skulle jobba hela påsken och tjäna massor med stålar) 11 - 19. Blir tidningsplock då med och rensa upp det som inte gjordes idag.

Fick se översikten på nya schemat - Moahahhah! Om ni vill stå i kö - kom och lämna in tipset hos mig!!!

Skrivet av: Carro

Tänker på er och nya schemat <3

2011-04-27 @ 09:36:01

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0