Den sista kvällen...

Nu har jag jobbat mitt sista kvällspass på Maxi. Känns oerhört skönt att slippa just den biten och det är just de passen som jag kommer sakna minst. Känns så himla trist att dra till jobbet när alla andra börjar komma hem samt att man ska gå och vänta hela dagen på att få åka o jobba.

Men idag gick jag inte och väntade. Oliver var hemma med mig och vi drog till Gränby med mamma o pappa för att kolla in de nya affärerna som hade invigning igår kväll. Hamnade på Intersport och nu finns det inte längre någon ursäkt för att inte börja promenera. Inhandlade nya walkingskor, träningslinne och träningsbrallor till rejält fyndpris då varorna jag handlade var öppningserbjudanden och sänkta med hälften eller mer.



       Skor från Reebook och brallor/linne från Casall


Sen var jag in på nyöppnade Silver & sånt för att kolla om de hade något som jag kunde köpa för mitt presentkort som jag fick av mina älskade medarbetare på Maxi när jag fyllde 40 i mars.

Det visade sig att de hade Edblad smycken ♥ mitt favvomärke!!!

Silver & sånt på stan har inte haft Edblads och det är därför jag inte hittat något som jag ville ha. Nu fick jag två par armband och ett par örhängen plus att jag har lite kvar. Armbanden är lika men det ena har svarta stenar och det andra vita.

Så för er som gillar Edblads - 20% rabatt tills på söndag!



                                       ♥ Kärlek!


Dagens goda gärning var när jag hjälpte en pojke som satt och grät på en parkbänk. Jag stannade, ställde ifrån mig cykeln och pratade med honom. Han var ledsen över en grej som hänt och ville inte gå tillbaka till skolan. Efter ett långt samtal oss emellan följde han med mig tillbaka till skolan och jag lämnade honom hos rektorn. Jag hoppas att allt löste sig!

                  



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0