Härlig start

NOT!!!

Vaknade med migrän efter en så gott som sömnlös natt. Tog tabletter, började må illa, kräktes, fick diarré... Shit, tänkte jag - jag kan ju inte ringa o säga att jag är sjuk.

Tog mig till dagis med en unge som nästan sov. Fick springa in på dagis och göra något av ovanstående en gång till, tog farväl av Oliver och cyklade ner till jobbet.

Kom in - förklarade läget för Robban - men kände mig endock något bättre efter cykelturen. 

Efter en halvtimme mådde jag bra.

Dagen gick så himla fort. Information i mängder och fatta vad det snurrar i huvudet. Hur ska jag få in allt detta? Känner i alla fall att jag klarar av att göra nyckelkort och det är ju alltid något. Nyckel kort check

Bokningsprogrammet är fortfarande ett "oh shit hur ska jag fatta detta" men det känns endock som jag kommit en liten bit ifrån en hjärnblödning. Detta ska nog gå att få in i mitt huvud också!!! (Gamla människan som aldrig hållt på med excel förut...)

Imorgon ska jag banne mig gå hem och känna att jag behärskar bokningsprogrammet rätt så bra!

Ni vet ju alla att jag har en förkärlek för att snacka skit med gamla gubbar och tror ni inte att världens goaste gubbe kommer in och vill ha ett rum för natten. Lite senare kom han och frågade om vi kunde hjälpa honom att parkera hans bil i garaget för han hade så svårt att se när han kom från dagsljus till mörker. Självklart fixade vi det! Robban körde och jag satte mig i bak.  Han gav oss åttio spänn att köpa fika bröd för - blev lime cheesecake - mums!



Skrivet av: Ewa

Men du ser...du lär dig lite dag för dag! Du kommer att bli kanon på den platsen, jag vet....känner det! Stort Lycka Till!

2011-08-29 @ 23:02:01
Skrivet av: Freddis

Tack Ewa! :)

2011-08-30 @ 06:10:04

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0