Mor & son dag

Valde att spendera denna underbara lediga onsdag i Borrlövsta med min älskade Oliver. Vi åkte tidigt och var ute i ett härligt, soligt Borrlövsta redan vid tio.

Oliver köpte verktyg och fick ett par snickarbyxor igår så han var fullt besluten med att börja dagen med att just snickra och såga.




Och för att komma till jobbet som snickare var han tvungen att ta bilen:





Själv så roade jag mig med att kratta, såga och plocka pinnar. Kan lugnt säga att man blir som tokig när man är på tomten och grejar. Man springer hit och dit, det finns så mycket man vill göra så man kan inte sluta.

Lite lunchrast hade vi dock:





Sen fixade vi på tomten ett tag till innan det var dags att gå till poolen som precis som resten av Borrlövsta låg öde denna underbara höstdag. 23 grader varmt var det i vattnet och Oliver tog sig ett dopp.





Åter nere i stugan blev det dags för fika:





Och det var just där i det ögonblicket som min bantning för idag blev förstörd. Vad är det med mig och småkakaor? Blev ett antal points där kan man lugnt påstå...

Vi hade världens mysigaste dag tillsammans - min Älskade son och jag.


Skrivet av: Ewa

Underbar dag kan man säga!

Hoppas ni nu kan sova gott!

Kram

2011-08-24 @ 23:31:25
Skrivet av: Freddis

Oliver somnade utmattad på soffan. Jag kommer somna så fort jag lägger mig. John Blund står vid min säng och tittar på klockan o undrar när jag ska komma? Tänk om alla dagar var så här vackra! :)

2011-08-25 @ 00:13:37

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0