Mr Jeffersson

Fick en vänförfrågan idag från någon som jag inte känner vilket händer då och då. Självklart måste jag hålla på traditionen att publicera dessa för er. Den här gången var det dock ingen tanig Indie eller helfet afrikan.

Håll i hatten för Morris Jeffersson:



Här är meddelandet:

hello my dear how are you doing?i am sorry for intruden.Any way i am Morris from UK, i was going through face book when i saw your picture,and i could help but to say hi.and that i will love to communicate with you,in other to know you better if you dont mind.i will like to know if you are married,cause i think i am very much intrested in you.Hope you keep in touch..Kisses Morris Jefferson

Kollade upp killen och han hade en vän. Måste fan kolla imorgon om han fått fler...

Tror kanppast att denna människa existerar men hur fan orkar man hålla på? Och nej, jag har INTE addat honom!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0