Playboy Danny-bunny

Danny drog på konferans i morse med jobbet och kommer hem imorgon kväll. Jag tänkte att jag skulle skoja till det lite med honom så jag preparerade hans väska med lite prylar.

Det ultimata var ju att han skulle dela rum med någon men så kul fick jag inte. Kondomerna och glidmedlet som jag fick på Pride paraden åkte ner i väskan. Fint inrullad så att när han  sen tar upp tröjan åker de ner på golvet. Barnsligt? Näe...

Ett diadem med kaninöron åkte också ner i väskan. 

Så om någon ser en playboy bunny, rökandes cigarr och med en ballong på skallen - då är det min Danny.

 


Skrivet av: Emil

klockrent ha ha ha

2011-08-24 @ 22:30:46
Skrivet av: Freddis

Hade tänkt mig något värre men även jag hade en spärr... ;)

2011-08-25 @ 00:17:52
Skrivet av: Camilla.B

Hahahahahahahahaha,, så jävla bra!!

2011-08-25 @ 08:18:58

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0