Pride

Idag efter Olivers rugbyträning tog vi tolvtåget till Stockholm. Årets Prideparad var det vi skulle titta på. Vi fick rätt bra platser och Oliver och Kevin stod längst fram. Vi hade inte sagt något till dem om paraden men jag kan ju bara tänka mig att de måste ha tyckt att vissa saker var väldigt konstiga. Oliver berättade bla för mig på tåget hem att en tant - hon var nakenfis.

Jag hade tänkt visa massa bilder på Babsan mfl men min JÄVLA HTC TELEFON är så JÄVLA DÅLIG att fota med. Kan lätt säga att jag blir GALEN!!! Hur kan man göra en sådan dyr, fin, avancerad telefon och så går det knappt att fota - DISS, DISS, DISS!!!

Så jag bjuder på en bild på min mamma som är heterosexuell och hennes bananasplit:



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0