VAKEN!!!

Kan inte sova och jag tror att jag blir tokig!!!

Har varit många sömnlösa nätter på sistone även om jag är trött. Varför är det så?

Nu börjar sista veckan på Maxi och jag vet inte om det är det som undermedvetet håller mig vaken. Att lämna tryggheten och kasta sig in i något nytt. Men jag har ju tjänstledigt så att om det inte skulle motsvara mina förväntningar finns ju alltid en livlina.

Samtidigt så känns det så himla kul att få börja jobba på hotellet och att få göra något helt annat. Att skrapa kontrollrutorna på Trisslotterna känns inte längre så meningsfullt...

Det blir säkert jättebra men kontrollmänniskan i mig blir lite rädd när jag inte har full koll över situationen. Jag är ju van att vara bäst och vill så vara. Naturligtvis blir även jag varm i kläderna på hotellet efter en tid men jag vill ju börja som ett proffs.

Va fan det ordnar sig! - Vad vore livet utan utmaningar?

Back to bed!!!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0