Även om...

...jag gillar snö så hatar jag oplogade väger. De som bestämmer i stan måste ha glömt att skicka plogbilar till Årsta.

Jag fick kämpa för att ta mig till dagis. Ungen i handen och vagnen i den andra - dragandes efter mig. Hur fan kan man inte ploga???

Nu har jag snöat av min bil och stoppat i motorvärmaren. Tog väl tio minuter att få bort all snö från bilen och ploga bakom bilen med fötterna så att jag kommer iväg sen. En stor snövall var uppkört bakom bilen - Grr!!!

Men nu är jag inne i värmen. Tog en UNT som hängde på elementet i trappen och ska nu läsa den, dricka te och käka macka.

Sen en powernap på soffan innan Maxipasset börjar.

Hej hopp alla insnöade!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0