Host -10 500:-

Hostade så mycket att jag var tvungen att gå upp ett tag trots att det är mitt i natten. Och vad gör man då? Jo, skriver av sig lite på bloggen.

Blev ett långpass på Maxi idag. Skulle jobba 7 - 14:30 men blev kvar till strax efter 17. Det var verkligen proppat med folk i butiken idag. Inget spår alls av lågkonjuktur.

Roligast idag var en kille som kom in och skulle spela på Oddset. Han gav mig en Lången lapp som han fyllt i tre matcher á 500 och sa att jag skulle köra den tills Svenska spel spärrade vadet. Jag har aldrig varit med om detta tidigare men jag körde på. När jag kört lappen 21 gånger spärrades vadet. 21 GÅNGER - 10500:-!!! Oddset på kupongen var 3, någonting. Jag vågade inte kolla så noga vilka matcher han spelat på men jag tror att en Hammarby seger i bandyn var med. Där blev det oavgjort så i så fall loosade han allt. Hur fan kan man satsa så mycket pengar på ett enda vad? Dårskap! Var i alla fall jävligt bra för vår statistik...

När jag kom hem blev det städning. Danny har ont i ryggen och kan inte böja sig så jag kröp på golvet och plockade Legobitar, Duplobitar, bilar och annat skit i tjugo minuter. Oliver är en baddare på att dra ner!

Killarna ville ha pizza så jag sprang ner till Gulakiosken och handlade. Kändes skönt att komma undan så lätt istället för att behöva ställa sig och laga middag. Dessutom fanns det inte mycket att laga av heller.

Sen skulle jag titta på Melodifestivalen som alla andra. Victor och Danny satt framför sina datorer och jag kämpade med en unge som var överallt. Till slut tröttnade jag, stängde av tv:n efter fem låtar och gick och lade Oliver istället.

Tjugo minuter senare sov han och jag gick upp och fortsatte titta på Melodifestivalen. När den var slut var det fortfarande ingen som lämnat sina datorer. Jag gick och lade mig kvart över tio och tyckte att det var en jävligt tråkig lördagkväll.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0