Ingen stress idag!

Har hostat hela natten och börjar bli förkyld igen. Huvudet spränger och nacken värker. När ska jag bli riktigt frisk igen? Idag ska det bli en lugn dag. Jag ska inte jäkta efter massa steg och kommer inte ha stegräknaren på mig. Jag måste varva ner. Lära mig att ta det lugnt. Lite av alla mina sjukdomar sista tiden beror nog en hel del på stress. 

Jag ska strax ta ett varmt bad för att rensa snor och värma nacken och bara koppla av.

Klockan tio kommer Susanne och hämtar upp mig och Oliver för en tripp till IKEA. Vi skulle egentligen åka till Gottsundabadet för att roa de stora och små killarna men både Gurra och Victor är halvdåliga. Victors sprängröda ögon mår nog inte så bra av klorvattnet. Nu blir det inlämning av ungarna på Småland och sen tar jag och Susanne en fika och strosar runt lite.

På eftermiddagen ska vi till Olivers dagis och besöka hans nya avdelning Beta. Han ska flytta upp och gå med de stora barnen fr.o.m första mars. Han ser fram emot det och det känns skönt. Han hade varit där på besök igår och vägrade sen att gå tillbaka till sin avdelning...

Ha en bra dag i kylan!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0