Jag hade tur!

Kläderna jag kollat in under vintern till Oliver fanns kvar i rätt storlek och färg. Som jag har väntat på att denna rea ska börja. Den oranga jackan köpte jag i grönt men hittade inte någon bild. Hade kostat  599:- och nu gav jag 299:-  Regnjackan var nedsatt till 149:- och de turkosa vindbyxorna till 89:-

Hittade även en jättefin mössa till Oliver i svartrutigt som tjejen höll på att plocka upp och prismärka. Stadiums märke Everest är mitt favoritmärke till Oliver. (även bra grejer till oss andra också för den delen) Bra hållbara kläder till bra priser - speciellt på rea!

När jag kom hem så somnade jag på soffan och sov i flera timmar. Blev väckt några gånger när jobbet ringde men jag somnade bara om igen. Vaknade tio i fyra och då var det bara att klä på sig och hämta Oliver från dagis.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0