Mina varor på ICA

Det är lika spännande varje månad när ICA skickar ut Buffé tidningen med bifogad bonuscheck och listan på mina varor. Checken är som oftast på 50:- men vad man känner sig lycklig de gångerna den är på 75:-

Mina varor är alltid lika rolig att studera. Finns ju någon databas som registerar allt och väljer ut det som vi handlar mest. Det läskiga är att det stämmer så himla bra. Tänk vilken koll ICA har på mig och min familj. De vet precis vad vi äter.

Månadens Mina varor:




Pannkakorna baseras på våra inköp i somras. Då stannade vi i Rasbo var och varannan gång vi åkte till Borrlövsta och inhandlade frysta pannkakor för att sen njuta av på landet.

Chipsen står Victor för varje helg och Oliver får tablettasken. Creme Fraiche är vi högkonsumenter av. Frysta bären köps varje gång någon fyller år för att ätas till kladdkaka och grädde. Men vart fan kom riset ifrån? - ching chong ping pong...


Skrivet av: Ewa

Kanske ICA som tycker ni ska äta annat än skitvarorna ni brukar köpa!

2011-02-17 @ 08:41:27
Skrivet av: Freddis

Skitvaror? Jag tycker vi äter bra mat.

2011-02-17 @ 09:29:25

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0