Pust

Idag har det gått i 180 hela dagen!

Första dagen på jobbet efter elva dagars frånvaro. Mycket att rensa upp och ta reda på. Sen gjorde jag tidningarna på eftermiddagen och det var roligt som fan. Nytta med nöje - Styrketräning och glädje!

Jag har mått lite lätt illa idag efter att jag föll för frestelsen som stod på lagret. På en lapp stod det: Fyll en påse med godis runt ett kg och ta hem! Två pallar med karamellkungen godis stod där till förfogande att äta tills man spydde. Jag tog hem en del och inte fan kunde jag låta bli att käka. Victor och Oliver har i alla fall fredagsmysgodiset fixat.

När jag kom hem drog jag till dagis för att hämta Oliver och sen till Årstahallen. Toapappret slut som vanligt och igår fick vi torka oss med servetter med cupcakes motiv - snyggt!

Pappa och jag drog iväg och hämtade Skodan på verkstaden. Jag kommer köra den fram till besiktningen sen får vi ta ett beslut efter vad den utvisar. Jag är i alla fall sugen på en Golf - jag föll för Robbans bil - så jävla skön att köra.

Hemma igen stektes det pannkaka, diskades, veks tvätt, sorterade tvätt tills imorgon, sattes in papper i pärmar, fixades med papper och ...

Nu är jag slut och kommer somna så fort jag sluter ögonen. Natti natti!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0