Sängdags

Efter Lets dance gick jag in till Victor för att prata lite. Jag somnade på studs i hans underbart sköna säng. Trevliga morsan låg där och sov och drägglade medans han kollade tv och käkade lösgodis.

Nu har jag kollat läge en snabbis på fejjan och pratat lite med Becca via chatten. Hon är en av Maxis gladaste, trevligaste, medarberare. Becca - du är toppen!

Nu ska jag ta och krypa ner i min egna säng och drömma mig bort. Imorgon har Victor rugbyträning i Årstaskolan och jag tänkte att jag skulle ta mig dit och titta lite när det är på hemmaplan.

Natti, natti.


Skrivet av: Carro

Beccabus = kärlek!!! <3

2011-02-05 @ 10:07:42
Skrivet av: becca

TACK!

2011-02-06 @ 11:12:52

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0