Sjuk, trött & ledsen

Pratade med läkaren som var här i lördags och han sjukskrev mig veckan ut. Känns skönt för jag mår verkligen inte bra ännu. Eftersom både Danny och Oliver också blev sjuka har det liksom inte funnits någon tid för vila. Förkylningen vill inte ge sig och jag hostar.

Imorgon ska Oliver få gå på dagis så att jag kan sova.

Vår bil var in på service idag. Det hittades massor med större fel på bla bromsledningarna, generatorn och växellådan. Skulle kosta ca 18 000 att laga. Så nu får vi se oss om efter en ny bil och skrota den gamla. Jag är i alla fall ytterst tacksam för det år jag kunnat åka fram och tillbaka till Maxi med The green danger.

Victors läkarbesök angående hans öra gick inte heller bra. Hörseln är som den ska men öronskadan består. Vi ska höras igen inom ett år.

Nu ska jag lägga mig på soffan och försöka ha tankarna på något annat än ovanstående.




Skrivet av: Carina

Åh vad tråkigt med bilen och allt, krya på er!

2011-02-03 @ 12:53:21
URL: http://carinaahlstrom.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Tack Carina! :)

2011-02-03 @ 22:37:40

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0