Snö - igen!

När jag gick till dagis var det vår och fint. En halvtimme senare när jag gick hem öppnade sig himlen och snön vräkte ner. Hur fan gick det till?

Så nu sitter jag här i värmen med en kopp rabarber/grädd te och tittar ut på snön. Det är fan inte sant. Åh andra sidan är det bara början av februari så det är väl i princip två vintermånader kvar. Tur att jag endå är en älskare av snö. Ni andra stackare mår väl lite lätt illa just nu.

Jag ska strax ta bilen till Stadium vid IKEA och kolla in deras rea en snabbis. Sen ska jag hem och sova i några timmar. Känns skönt att jag fick vara hemma några extra dagar och ladda batterierna och ta det lugnt. På måndag är det fullt ös igen.


Skrivet av: Anonym

Ser det verkligen bra ut att åka och kolla rea när du är sjuk?

2011-02-04 @ 14:25:53
Skrivet av: Freddis

Ta bilen till IKEA en snabbis och kolla in deras rea... Så står det. Och det är precis vad jag gjorde. Sen sov jag hela eftermiddagen och jag ser inga konstigheter med det. Min arbetsmoral har det aldrig varit något fel på och det finns ingen som kan säga att jag någonsin har varit hemma från jobbet i onödan. Snarare har nog mina medarbetare önskat att jag skulle avlägsna mig från arbetsplatsen alla gånger jag kommit dit och jobbat fast jag varit sjuk.

2011-02-04 @ 18:48:58

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0