Städat i förrådet

Har tillbringat några timmar nere i förrådet för att röja upp. Det fanns massor med prylar att slänga och jag är så sur för att vi blev sjuka när vi hade containern utanför.

Imorgon kommer i alla fall Pelle och Danny att köra skiten till Spikgatan. Just nu står det två kundvagnar nere i källaren med skit som ska bort.

Och när nu all skit försvann fick jag god plats att ta ner alla kartonger som stått här uppe sen november och skräpat.

Det är så underbart att få slänga och göra iordning - tycker jag. Danny blev mest sur även fast det var mina prylar som åkte. Han tillhör dem som vill spara istället för att slänga även om det är prylar som aldrig någonsin kommer användas igen.

Ps. Jag undrar om det är någon mer än jag som har fem kartonger med julpynt? En med stakar och stjärnor, två med olika outfits för granen samt två kartonger fulla med tomtar. Det är fan sjukt. Ds.

Skrivet av: Ewa

Du vi har alla våra laster! Sparar vi inte på det så är det ngt annat!

Hoppas ni mår bra!

Kram

2011-02-05 @ 21:31:50
Skrivet av: Freddis

Spar o spar, det har blivit några gubbar genom åren på Maxi. Idag ska mer än hälften få åka till tomtehimlen... :)

2011-02-06 @ 09:18:19

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0