Sushi

När jag slutade jobba fick jag order av Pelle att jag skulle komma hem till dem eftersom Danny och Oliver redan var där. Han ville att vi skulle äta pizza men jag tackade nej. Jag hade inga points kvar till någon fet pizza.

Sen ringde Susanne upp och sa att vi skulle äta sushi istället. Jag var hemma en stund och snackade med Victor innan jag promenerade till Susanne. Sen tog vi bilen och åkte upp till Gränby och hämtade upp maten.

Gott som bara den var den men jag blev så himla mätt. Tror att soppan innan fyllde magen bra. Men oj vad det är gott med sushi! Pelle lyckades t.o.m få Danny att prova en bit och han sa motvilligt att det var ganska gott.

Medans vi åt kollade vi på Melodifestivalen. Jag orkade inte lyssna så noga men Brolle var nog ganska bra?!

Imorgon blir det ett halv tio - fyra pass. Lagom långt och dubbel lön - kan inte bli bättre!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0