Sysslolös - ALDRIG!

Näe, här finns det aldrig tid för att göra ingenting. Ledig dag idag men schemat är späckat.

IKEA kassen med tvätten står och glor på mig och jag ska strax vika ihop den och stoppa in i diverse garderober. Min garderob ser ut som en massgrav just nu så där får man lägga överst på toppen. Måste städa där inne men va fan - jag blir bara sur och gnäller över att jag behöver en till garderob.

Sen drar Oliver och jag till Gränby en snabbis. Fixa en hemlis och lämna tillbaka Adidas jackan som jag köpte till Victor. Han ville inte ha den när den andra blev lagad.

Danny ska få besök på sjukan efter det. Vet inte när han kommer hem så vi passar på att åka upp nu på förmiddagen om han blir kvar i natt också.

Klockan ett blir vi upphämtade i Årsta centrum av min morbror Börje. Sen åker vi ut till min kusin Therese och tittar på hennes lilla bebbe William. Blir Olivers tredje syssling här hemma i Sverige.

Som ni ser livet rullar på!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0