Upp o ner

Mamma - jag har bajsat! Härliga ord att vakna till klockan sju på morgonen när man är så trött så man knappt kan vakna.

Återgick till sängen men snart var det dags för Oliver att krypa ner i min säng och ligga och vrida och vända och snacka så jag inte kunde somna om. Jag gick till soffan istället. Några minuter senare var han där och hällde ut allt Duplo på golvet och började leka. Leta Duplo ljudet är inte det härligaste när man försöker sova...

Flyttade tillbaka till sovrummet och slumrade till när det började ropas om frukost. Upp igen, värmde en pannkaka och återgick till sängen.

Mamma - jag vill titta på en annan tv:kanal! Upp igen för femtioelfte gången!!!

Nu skiter jag i mina försök att få sova. Hoppar in i duschen istället och fixar till mig. Sen kan jag ligga på soffan och slappa tills det är dags att dra till Maxi halv elva.

Men jag är inte trött, nej då.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0