Fredag kväll

Efter maten kom Pelle & Susanne över. Börjar liksom bli en vana...

Vi tittade på Lets Dance eller ja... tv:n stod på men vi hörde inget. Oliver var i sitt esse och dansade och sjöng. Sen började han dra ner brallorna för att visa snoppen. Lilla fröken Filippa tyckte det var roligt och vi skickade in dem på Olivers rum. Där kunde de titta på snoppen själva tyckte vi.

Lite vin, vindruvor och saltapinnar senare - vid tio drog de hem. Jag lade mig i soffan och gjorde lite sudoku. Ska hoppa i säng nu. Imorgon blir det långpromenad med ovannämnda och pulka åkning på Årsta skutan.

Natti, natti.

Skrivet av: Ewa

NEJ INTE EN TILL!

Sådan fader sådan son!

Olivers pappa var i den åldern upp till? så villig att visa sin.....Många kort tagna i den åldern hade han händerna på byxorna o skulle dra ner precis då jag knäppte kort! Men jag var oftast snabbare än honom! Undrar varför killar är så villiga att visa sin?

2011-01-08 @ 11:50:38

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0