Åland

Lägger ut lite bilder från Åland. Att blogga om något i efterhand är egentligen ganska trist men nu har jag ju skrivit tidigare att jag skulle göra det.

Vi kom med sista färjan på måndagen och åkte hem med sista på onsdagen. Hade två härliga heldagar på ön, en med sol och en med moln.

Ungarna badade i havet och poolen men själv så höll jag mig uppe på land. På tisdagskvällen/natten drog ett härligt åskväder in över oss och jag njöt i fulla drag. Smattret mot husvagnstaket när regnet öste ner var dock inte lika mysigt som jag mindes från när jag var liten. Kanske för att jag låg högst upp i våningssängen och taket var typ 2 dm bort från mitt öra, Boink, boink, boink!!!

Camillas och mina tisdagslunch bestod av rökta räkor från en fiskaffär i närheten, limeaioli och Eckerölinjens egna skumpa. Smakade så jävla gott så vi gjorde om det på onsdagen också.


 

Nyinköpta rökta räkor och limeaioli - fan va gott!

 

Skala, skala, skala...

 

Djurkyrkogård...

 

Victor fick lära sig att öppna skumpa!

 

Sötaste Oliver

 

I väntan på mat.

 

Camillas fina husvagn. Inte liten den inte!

 

Oliver badar i poolen i Kärringsund

 

Lilla Victor badar med Oliver i djupa poolen.
 

Båttur i Simon och Victors gummibåt.

 

Me and my kids.

 

Victor ute på böljan blå.

 

Oliver på äventyr.

 

Husvagnshäng.

 

Slappar

 

Grillmästaren intar sin plats.

 

Oliver älskade att hoppa i studsmattan så svetten rann.

 

I väntan på mat - igen...

 

Här ska det grillas!

 

Campingoutfit!

 

Utmattad lycklig kille sover i underslafen.






Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0